Статистика |
---|
Онлайн всього: 29 Гостей: 29 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Наказ
| 08.12.2021, 14:05 |
У К Р А Ї Н А
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КАМ’ЯНСЬКА ГІМНАЗІЯ» ВАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.08.2021 с. Кам’янське № 106
Про організацію харчування учнів у 2021/2022 навчальному році
На виконання наказу відділу освіти, культури, молоді та спорту Василівської міської ради від 23.07.2021 № 15 «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році», керуючись Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», постановами Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 « Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Указом Президента України від 17.03.1998 № 197/98 та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей та з метою забезпечення якісної організації харчування та попередження харчових отруєнь дітей
НАКАЗУЮ:
1.Організувати харчування учнів основної та старшої школи, стовідсоткового забезпечення безоплатного одноразового харчування учнів 1-4 класів, учнів 5-11 класів пільгових категорій, батьки яких є учасниками АТО або загинули під час участі в АТО, дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей , які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, дітей, які є особами з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи, діти працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов`язків, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».
2. Призначити заступника директора Гадун Н.С. відповідальною особою за організацією безкоштовного харчування, створення безпечних умов харчування дітей, поклавши на неї обов'язки по координації діяльності з роботою медичного персоналу щодо контролю за харчуванням дітей; відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, режиму чергування педагогічних працівників в обідній залі; опрацювання інформації щодо кількості дітей, які потребують гарячого харчування (у тому числі дітей пільгових категорій); контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв, буфетної продукції; контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої зали. 3. Забезпечити безкоштовним харчуванням 96 учнів 1 – 4 класів з 01.09.2021 вартістю 14.00 гривен на день на кожну дитину, а саме: 1 клас 1. Абрамову Анастасію 12. Мінакова Владислава 2. Амерханяна Гордія 13. Мітічкіна Максима 3. Вакуленка Артема 14. Розрейко Софію 4. Вьюжаніну Аліну 15. Рубана Єгора 5. Горбача Романа 16. Савельєва Данила 6. Іонкіна Ярослава 17. Сапу Поліну 7. Клімєнок Вероніку 18. Харченка Микиту 8. Клімєнка Кіріла 19. Ходіна Андрія 9. Кривого Єгора 20. Циганкова Андрія 10. Ляшенко Ірину 21. Червонецьку Ельміру 11. Малюкову Софію 22. Андрусяка Богдана
2 клас 1. Адаменко Марію 12. Оглу Лева 2. Богдана Сергія 13. Поскотіна Дем’яна 3. Вайла Назарія 14. Рибчинського Гліба 4. Гірфанова Дениса 15. Пастушенка Артема 5. Демиденко Поліну 16. Шрамка Андрія 6. Кадькало Ростислава 17. Щербину Марію 7. Ларіну Анастасію 18. Щербину Тамріко 8. Лисенко Вікторію 19. Роман Аміну 9. Медвідя Артема 20. Андрусяк Ельвіру 10. Муленко Вікторію 21. Марченка Олександдра 11. Надточія Максима
3 клас 1. Вайла Іллю 15. Мариніну Ангеліну 2. Васюту Анастасію 16. Мишу Єгора 3. Волкова Олега 17. Ляшенко Аміну 4. Дмитренко Мілану 18. Онищук Олександру 5. Ганган Ауріку 19. Розрейко Анастасію 6. Ільясову Софію 20. Семеренка Антона 7. Іонкіна Олексія 21. Сідого Даніїла 8. Касьяна Давида 22. Кривенкього Іллю 9. Корнієнко Софію 23. Тинкован Марію 10. Коротку Софію 24. Харченко Олександру 11. Кузьминського Івана 25. Черкашину Анастасію 12. Жучкову Вікторію 26. Чулкову Олександру 13. Лисака Ростислава 27. Марченко Олену 14. Остапенка Георгія 28. Марченко Вікторію 29. Скидан Олександру
4 клас 1. Бодяк Ірину 13. Рибалка Артема 2. Германа Артема 14. Рибалка Сабріну 3. Іващенко Ксенію 15. Рибчинського Савелія 4. Іващенко Олександру 16. Сидоренко Христину 5. Ільясова Костянтина 17. Сидоренка Ярослава 6. Косова Костянтина 18. Степанову Евеліну 7. Кузьминського Іллю 19. Ступакову Кіру 8. Кузьміна Івана 20. Ярову Дар’ю 9. Куща Єгора 21. Федютіна Дениса 10. Охоту Софію 22. Федютіну Ксенію 11. Рахлія Артема 23. Шевченка Миколу 12. Рахлія Євгена 24. Щербину Нугзара
4. Включити до списку пільгової категорії: Вайло Таїсію Олександрівну, учениці 5 класу, батько якої є учасником АТО (посвідчення видане Вайлу Олександру Сергійовичу Головним управлінням Національної гвардії України серія МВ № 007819 від 23.04.2015), Довгара Микиту Андрійовича, учня 5 класу, батько якого є учасником АТО (посвідчення видане Довгару Андрію Анатолійовичу Управлінням персонального штабу оперативного командування «Південь» серія АБ № 235665 від 08.06.2015), Яцуна Олександра Олександровича, учня 7 класу, батько якого є учасником АТО (посвідчення видане Яцуну Олександру Володимировичу Василівсько-Михайлівстким ОРВК серія ЮА № 034006 від 22.06.2015). Солов’яна Олександра Олександровича, учня 6 класу, дитину з особливими освітніми потребами; Андреєва Дмитра Ігоровича, учня 6 класу, дитину з особливими освітніми потребами; Абрамова Єгора Віталійовича, учня 5 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Васецьку Діану Сергіївну, ученицю 5 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Червонецького Артура Сергійовича, учня 5 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Циганкова Єгора Андрійовича, учня 5 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Абрамову Катерину Віталіївну, ученицю 6 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Ганган Емілію Олегівну, ученицю 6 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Кузьминську Олександру Андріївну, ученицю 6 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Ларіну Аделіну Сергіївну, ученицю 6 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Марченку Ганну Євгенівну, ученицю 6 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Щербину Кобу Гелайовича, учня 6 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Гарфанову Поліну Мансурівну, ученицю 7 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Колінько Оксану Миколаївну, ученицю 7 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Фоменка Назара Олександровича, учня 7 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Харченка Дениса Олександровича, учня 7 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Червонецьку Анжеліну Сергіївну, ученицю 7 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Лисака Руслана Олександровича, учня 7 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Ганган Евеліну Олегівну, ученицю 8 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Гірфанову Тетяну Мансурівну, ученицю 8 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Дубасова Тимура Юрійовича, учня 8 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Щербину Каху Гелайовича, учня 8 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Гаврилова Кирила Віталійовича, учня 9 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Мариніну Анастасію Андріївну, ученицю 9 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Мариніна Іллю Андрійовича, учня 9 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Федютіну Наталію Олександрівну, ученицю 10 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Лисака Романа Олександровича, учня 11 класу, дитину з багатодітної сім’ї; Щербину Давида Гелайовича, учня 11 класу, дитину з багатодітної сім’ї.
5. Відповідальній особі за організацію харчування дітей Гадун Н.С.: 1) до 01.09.2021 оновити списки дітей пільгової категорії за особистими заявами батьків чи осіб, які їх замінюють, на підставі документів про статус дитини; 2) забезпечити неухильне дотримання п.п.10.11.4 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.008-01 та норм харчування затверджених постановою Кабінету міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; протягом 2021/2022 н.р. 3) забезпечити безумовне виконання статистичної та аналітичної документації щодо стану організації харчування учнів та подання звіту ; до 31.09.2021 та до 30.04.2022 4) з метою удосконалення процесу в організації харчування проводити анкетування учнів та батьків щодо якості організації харчування, з подальшим їх опрацюванням. Інформувати батьків про організацію харчування дітей у навчальному закладі, проводити обговорення на батьківських зборах питань, пов’язаних з організацією харчування; 5) забезпечити розгляд питань харчування учнів на нарадах, педагогічних радах; 6) забезпечити ведення документації з організації харчування, передбаченої Інструкцією затвердженої наказом МОН і МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 пронумерованою, прошнурованою, завіреною підписом керівника і печаткою закладу.
6. Призначити Куріпко С.О., комірника шкільної їдальні, відповідальною особою за ведення необхідної документації щодо організації дитячого харчування: складання меню, відповідність якості продуктів харчування санітарно-гігієнічним вимогам, бухгалтерський облік харчування учнів та звітну документацію обігу грошей по шкільній їдальні.
7. Призначити відповідальною особою за виписування щоденних меню-розкладів, забезпечення складання меню – розкладу відповідно до приблизного двотижневого меню, підписаного керівником закладу медсестру школи Онищук І.А. 8. Медсестрі школи Онищук І.А.: 1) організувати повноцінне, безпечне і якісне харчування дітей (замовлення і прийняття до закладу безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, дотримання умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоків; не допускати отримання продуктів харчування в заклад без необхідної супровідної документації: висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів відповідності, декларацій виробника, якісних посвідчень, накладних, без наявності ізотермічного транспорту для перевезення харчових продуктів, що швидко псуються; постійно 2) встановити постійний контроль за дотриманням перспективного меню, натуральних норм харчування дітей, технологією приготування страв та ведення відповідної документації; щоденно 3) спланувати та провести протягом 2021/2022 н.р. заходи з попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь, формування у дітей стереотипу здорового способу життя;
4) вживати заходи щодо безвідмовної негайної госпіталізації дітей з підозрою на інфекційні хвороби та надання їм якісної безоплатної медичної допомоги згідно з протоколами, затвердженими Міністерством охорони здоров’я; впродовж навчального року 5) проводити роботу щодо гігієнічного виховання дітей, популяризації здорового способу життя, профілактики алкоголізму, наркоманії та тютюнопаління; впродовж навчального року 6) здійснювати контроль за організацією харчування, забезпечення суворого щоденного медичного контролю за станом харчування учнів закладів загальної середньої освіти від прийому продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості до реалізації готової; впродовж навчального року 7) забезпечити організацію питного режиму відповідно до вимог законодавства впродовж навчального року. 8) не допускати працівників пов'язаних з організацією харчуванням дітей без довідки про обов'язковий медичний огляд відповідно до чинного законодавства; постійно 9) асортимент шкільних буфетів та двотижневе меню узгодити з управлінням Дерпродспоживслужби у Василівському районі; до 01.09.2021 9. Вважати обов’язковими в закладі освіти наступні документи: - наказ про організацію харчування учнів/вихованців закладу; - накладні на отримані продукти; - сертифікати якості; - щоденне меню-вимогу; - технологічні картки приготування страв - бракеражні журнали; - журнал обліку дітей; - журнал обліку виконання норм харчування; - журнал температурного режиму холодильного обладнання
10. Призначити бракеражну комісію у складі директора Мінакової О.І., відповідальної особи Гадун Н.С., медсестри школи Онищук І.А.
11. Створити комісію з адміністративно-громадського контролю за якістю харчування у складі: директора – Мінакової О.І.; відповідальної особи – Гадун Н.С.; голови батьківського комітету школи – Григоренко С.В.; представника батьківського комітету 8 класу – Каулько Н.Г.; медсестри школи – Онищук І.А.
12.Класним керівникам 1-11 класів: 1) розгорнути широку роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків щодо необхідності забезпечення правильного харчування для зміцнення здоров’я людини; 2) вести облік дітей, охоплених безоплатним харчуванням, вчасно повідомляти про наявність учнів особі, відповідальній за організацію харчування. 13. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Оксана МІНАКОВА
ВИТЯГ з протоколу № 1 КЗ «Кам’янська гімназія» ВМР ЗО загальношкільних батьківських зборів від 31.08. 2021 року
Присутні: 201 чол. Відсутні: 17 чол. ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
3.Про організацію харчування учнів школи у 2021/2022 навчальному році.
Слухали:
Гадун Н.С., відповідальну особу за організацію харчування, яка повідомила, що станом на 31.08.2021 року харчоблок підготовлений до приготування їжі: проведено поточний ремонт приміщень, створено безпечні умови для прийняття якісних і безпечних продуктів харчування та їх зберігання. Безкоштовним харчуванням за рахунок бюджетних коштів будуть охоплені учні 1-4 класів, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти із малозабезпечених сімей, багатодітних та дітей батьки яких є учасниками АТО або загинули під час участі в АТО. Наказом директора створена бракераж на комісія, яка перевіряє якість страв та веде відповідну документацію. В їдальні будуть готуватися І, ІІ страви та власна випічка. В наявності буфетний асортимент продукції. Тому практично 100% учнів навчального закладу матимуть змогу отримати харчування в їдальні.
Виступили: 1. Голова ради школи Григоренко С.В. про активізацію та спрямування роботи комісії громадського контролю з організації та якості харчування учнів на перевірку ваги та якості блюд.
Вирішили:
1.Забезпечити виконання заходів з організації харчування учнів школи на 2021/2022 н. р. 2.З метою якісного харчування учнів створити комісію з адміністративно-громадського контролю за харчуванням учнів у складі: директора – Мінакова О.І.; відповідальної особи – Гадун Н.С.; голови батьківського комітету школи – Григоренко С.В.; представника батьківського комітету 8 класу – Каулько Н.Г.; медсестри школи – Онищук І.А.
Голова: С. ГРИГОРЕНКО Секретар: О. ТКАЧ
|
Категорія: Організація харчування | Додав: natalialistopad1960
|
Переглядів: 144 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|