Меню сайту
Корисні посилання
Портал NZ.UA Міністерство освіти і науки України Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Організація харчування

ЗВІТ
08.12.2021, 14:51
ЗВІТ
про стан організації харчування
в КЗ «Кам’янська гімназія»
у 2021/2022 навчальному році

Організація харчування учасників освітнього процесу в закладі здійснювалася відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб» , наказом МОЗ від 25 вересня 2020 року № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Постановою Кабінету Міністрів України 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», на виконання рішення виконавчого комітету Василівської міської ради від 24.12.2020 р. № 9 «Про встановлення вартості харчування дітей та учнів у навчальних закладах, що утримуються з місцевого бюджету у 2021 році» та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання стосовно харчування дітей та з метою забезпечення якісної організації харчування та попередження харчових отруєнь дітей в освітніх закладах Василівської міської ради.
Наказом по школі від 30.08.2021 № 106 «Про організацію харчування учнів у 2021/2022 навчальному році» відповідальною особою за організацію харчування заступник директора Гадун Н.С., якою здійснюються слідуючі заходи:
- контроль за організацією харчування учнів;
- відпрацювання режиму і графіку харчування дітей:
- виявлення за допомогою класних керівників дітей, які мають право на безкоштовне харчування;
- здійснення обліку харчування дітей, звірка разом із класними керівниками відвідування учнів школи і шкільної їдальні з метою недопущення неправильного обліку;
- опрацювання інформації щодо кількості дітей, які отримують гаряче харчування, щодо кількості дітей, охоплених буфетною продукцією, щодо охоплення гарячим харчуванням учнів у ГПД;
- контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв, буфетної продукції;
- контроль за санітарно-гігієнічним станом обідньої зали тощо;
- забезпечення неухильного виконання нормативно-правових документів з питань організації харчування у загальноосвітніх навчальних закладах.
Постачальником харчових продуктів є ТОВ КДХ «Сонечко». Водій-експедитор пройшов обов’язковий медичний огляд. Автомобіль для транспортування дезінфікується один раз на 10 днів ТОВ «Запорізький лікувально-фармацевтичний альянс». Вимоги до транспортних засобів та умов транспортування дотримуються.
Шкільна їдальня має можливість 100% забезпечити учнів гарячими стравами за кошти батьків. Режим і санітарний стан їдальні відповідає встановленим нормам. Збереження продуктів харчування здійснюється у відповідності до санітарних норм. Технологічне обладнання та інвентар для прибирання промарковані. Миючі засоби у наявності. Ведеться журнал обліку дезобробки, умови зберігання дотримуються. Медичні книжки співробітників їдальні відповідають вимогам. Класні керівники своєчасно надають заявки на гаряче харчування учнів, проводять бесіди щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм та поведінки дітей в їдальні. Підготовлений пакет документів щодо впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Так безкоштовно харчуються учні 1-4 класів – 94 (100%), діти, позбавлені батьківського піклування – 1 (100%), діти з сімей учасників ООС – 3 (100%), діти із малозабезпечених сімей – 1 (100%), діти з особливими потребами-5(100%), багатодітних сімей – 30(100%). Вартість безкоштовного харчування учнів складає 14 грн. Всього гарячим харчуванням охоплено 186 учнів, що становить 86% від всієї кількості учнів. Режим і графік харчування учнів, у тому числі, які харчуються за власні кошти, визначається відповідальною за харчування та медичним працівником, який перебуває в штаті закладу. Контингент учнів 1-11 класів, яким надається харчування за рахунок бюджетних коштів, визначається щорічно до 1 вересня, у разі потреби упродовж навчального року до нього вносяться необхідні доповнення та зміни, що затверджується наказом керівника закладу.
У КЗ «Кам’янська гімназія» харчування учнів організовано на основі циклічного перспективного меню. Кожен прийом їжі, її енергетична цінність відповідають віку, стану здоров’я учнів. Харчування дітей знаходиться на контролі ради школи, комісії громадського контролю за режимом роботи шкільної їдальні та якості харчування, адміністрації та під наглядом медичного персоналу.
Працівники харчоблоку дотримуються виконання Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01».
На харчоблоці наявні такі затверджені документи:
– двотижневе перспективне меню
– режим харчування
– графік харчування
– графік чергування вчителів у їдальні
– щоденне меню, затверджене керівником закладу освіти;
Наявні картотеки страв, технологічні карти, дотримується відповідність рецептури й технології приготування страв. Технологічний процес приготування страв ведеться систематично згідно картотеки, бракераж продукції фіксується у журналі «Бракеражу готової продукції»
Документація на харчоблоці оформлена і ведеться згідно вимог: журнал бракеражу готової продукції; журнал бракеражу сирої продукції; журнал здоров’я працівників харчоблоку; книга складського обліку; заявки на продукти; журнал обліку відходів під час приготування страв, щоденна меню-розкладка. Вся документація з організації харчування ведеться медичною сестрою відповідно до Інструкції з організації харчування (п.1.2.3). Наявні супровідні документи (сертифікати, накладні, посвідчення якості, товаро-транспортні накладні, санітарні паспорти на транспорт, експлуатаційні договори). Всі супровідні документи перевіряються при прийомі продуктів харчування комірником.
Харчоблок обладнаний електричними плитами, електроводонагрівачем, електром’ясорубкою, вагами для сирої та для готової продукції, холодильниками, з морозильними камерами для зберігання м’ясних, рибних, молочних продуктів та зберігання добових проб. Все обладнання в робочому стані. До нового навчального року закладом отримані стелажі для посуду, світильники, посуд (тарілки, стакани, миски).
В залі їдальні оформлено інформаційний куточок, який містить:
- щоденне меню з переліком страв і їх виходом;
- рекомендації батькам та учням;
- склад комісії громадського контролю;
- режим роботи їдальні;
- графік чергування вчителів на перервах;
- інформацію про постачальників
Працівники харчоблоку знайомі з санітарними правилами, умовами, термінами зберігання і реалізації продуктів, технологією приготування їжі, забезпечені спецодягом та предметами особистої гігієни. Про це свідчить відповідна документація (медичні книжки, журнали огляду працівників харчоблоку на гнійничкові захворювання, ознайомлення під особистий підпис з інструкціями). Всі працівники їдальні вчасно проходять медогляд та допущені до роботи. Працівники харчоблоку дотримуються режиму харчування, технологічного процесу обробки продуктів (заготівля, зберігання сухих продуктів), вимог утримання приміщення для первинної обробки овочів. Щоденно відбираються добові проби страв, які зберігаються у спеціальній тарі в холодильнику.
В закладі розроблені заходи щодо покращення вимог санітарного законодавства та забезпечення належних умов перебування, харчування дітей затверджені керівником закладу; забезпечення стабільної епідемічної ситуації та запобігання харчових отруєнь. Проводиться планування санітарно–освітньої роботи, ведуться журнали проведення заходів із санітарно-освітньої роботи.
На харчоблоці наявні та затверджені Інструкції з миття посуду, інструкції з охорони праці для працівників їдальні, посадові інструкції кухаря, комірника, підсобного працівника. Працівники харчоблоку дотримуються інструкцій, правил особистої гігієни, санітарних вимог до харчоблоку. Дані інструкції знаходяться на харчоблоці біля робочих місць працівників у вільному доступі.
Батьки учнів проінформовані з питань організації харчування, якості їжі та санітарного стану їдальні, періодично проводиться анкетування батьків та учнів щодо якості організації гарячого харчування. Значна увага приділяється в школі пропаганді правильного харчування серед дітей та їхніх батьків. На сайті школи батьки також мають можливість познайомитися з інформацією щодо харчування учнів. Проводяться заходи щодо формування в учнів здорового способу життя, безпечності та якості харчових продуктів, необхідності дотримання режиму харчування.
Педагогічний колектив формує культурно-гігієнічні навички харчування школярів: своєчасний прийом їжі, дотримання графіку харчування, миття рук до і після прийому їжі, поведінки учнів за столом. Діти 1-4-х класів забезпечені рідким антибактеріальним милом, індивідуальними та одноразовими (паперовими) рушниками й серветками.
Таким чином, спираючись на вищезазначене, можна зробити висновок, що організація харчування в закладі, здійснюється відповідно з діючим законодавством.
Поряд з тим виявлені невідповідності:
1.Відсутня припливно-витяжна вентиляція у варочному цеху.
2.Кафельне покриття у варочному цеху та у цеху для миття посуду частково зруйноване.
3.До рукомийників не підведена гаряча вода.

Рекомендації:
1.Впроваджувати процедури, заснованих на принципах НАССР.
2.Забезпечувати виконання в повному обсязі натуральних норм харчування.
3.Розробити план заходів по усуненню виявлених невідповідностей роботи харчоблоку.

Відповідальна особа за організацію харчування Н.Гадун
Категорія: Організація харчування | Додав: natalialistopad1960
Переглядів: 97 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Запорожье
+4
°
C
Макс.:+4
Мин.:-2
Солнечно

Copyright MyCorp © 2024
uCoz