Тема: Індивідуально-диференційований підхід до навчання в структурі уроків початкової школи.
Мета: вивчити, теоретично обгрунтувати та перевірити на практиці умови та результативність впровадження диференційованого підходу в навчальну діяльність учнів.
Форма проведення: методичний діалог.
Питання для розгляду:
Теоретична частина:
1.Сутність і завдання диференційованого навчання школярів початкових класів (Виступ Вайло Т.М.)
2.Форми та прийоми організації диференційованого навчання (Учитель 3 класу Василенко М.Д.)
3.Структура уроку, на якому здійснюється диференційоване навчання (Виступ Семеренко Н.В.)
Практична частина
1. Моделювання диференційованих завдань за ступенем складності, самостійності та обсягом (члени МО)
2. Презентація конспектів уроків на основі диференційованого навчання. (Члени МО)
|