Засідання №1
Вересень 2020 р.
Тема: « Актуальні проблеми природничо-математичних наук та їх розв’язання в новому навчальному році ».
Теоретична частина
- Аналіз стану викладання та рівня знань учнів з природничо-математичного циклу в 2019-2020 н. р.
( Рибалко Ю. С.)
- Особливості організації навчального процесу та навчальних програм у 2010 – 2021 н. р.
- Планування індивідуальної роботи вчителя по реалізації методичної теми школи.
( вчителі – предметники )
- Опрацювання методичних рекомендацій МОН України та ЗОІППО, щодо викладання предметів природничо-математичного циклу.
( вчителі-предметники )
- Обговорення та корекція плану роботи МО вчителів природничо-математичного циклу на 2020-2021 н. р.
( Рибалко Ю. С.)
Практична частина
- Розробка та затвердження завдання для І ( шкільного ) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу.
( вчителі-предметники )
- Розробка рекомендацій щодо підготовки здібних і обдарованих дітей до І ( шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
( вчителі-предметники )
Робота між засіданнями.
- Знайомство з новою методичною літературою.
- Розв’язання предметних завдань ЗНО 2020 р.
- Взаємовідвідування уроків з подальшим аналізом та самоаналізом.
Засідання № 2
Листопад 2020 р.
Тема: «Впровадження комп’ютерних технологій у процес вивчення дисциплін природничо – математичного циклу».
Теоретична частина
- Особливості роботи педагога із учнями з особливими потребами.
( Рибалко Ю. С. )
- Формування в учнів на уроках фізики мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
( Васютіна В. І. )
Практична частина
- Обмін думками з проблем формування громадянської компетентності учнів на уроках.
( Філоненко Л. О., Попович С. І. , Васютіна В. І., Мінакова О. І.
- Аналіз робіт учасників шкільної олімпіади та підготовка до МАН.
Робота між засіданнями
- Підготовка учнів до ІІ ( районного)етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу.
- Участь у шкільних методичних нарадах,педрадах.
- Робота над самоосвітою роботу щодо удосконалення методики інноваційного уроку шляхом опрацювання нової методичної літератури та фахової преси.
Засідання № 3
Лютий 2021 р.
Тема: «Формування вміння працювати в інформаційному просторі»
Теоретична частина
- Інформаційно – комунікаційна технологія навчання. Шляхи використання мультимедійних технологій в освіті.
( Філоненко Л. О. )
- Ділова гра, як одна з форм інноваційного уроку.
( Абакумець Ю. В. )
Практична частина
- Створення творчої галереї друкованих матеріалів «Інформаційно - комунікаційні технології навчання в навчально- виховному процесі.
- Представлення результатів роботи по створенню власної методичної бази доробків учителів за темою самоосвіти та за проблемною темою школи ( обмін досвідом).
- Організація підготовки до участі в учнівських конкурсах (наприклад: «Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Лелека», « Геліантус»).
Робота між засіданнями
- Обговорення індивідуальних проблемних тем вчителів.
- Підготовка до наступного засідання МО.
- Робота із самоосвіти вчителів.
- Проведення предметних тижнів.
Засідання № 4
Квітень 2021 р.
Тема: «Формування творчого потенціалу та життєвої компетенції учнів з природничо-математичних наук – найкращий шлях до успішного складання іспитів і тестування»
Теоретична частина
- Формування міцної системи знань з предмету шляхом використання різноманітних прийомів запам’ятовування .
( Попович С. І. )
- Формування математичних компетентностей випускника школи як місія математичної освіти
( Рибалко Ю. С. )
- Аналіз роботи за рік та перспективне планування МО.
( Рибалко Ю. С.)
Практична частина
- Обговорення матеріалів для ДПА 9-х та 11-х класів з предметів природничо-математичного циклу.
- Обговорення методичних рекомендацій МОН України та ЗОІППО, щодо закінчення 2020-2021 н. р.
- Виготовлення рекомендацій для батьків та учнів 9-х та 11-х класів, щодо підготовки до ДПА та 11-х класів до ЗНО.
Робота між засіданнями
- Оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з предметів природничо-математичного циклу;
- Підбір дидактичного матеріалу для проведення підсумкових зрізів знань за ІІ семестр.
|